Daily Archives: maj 7, 2011

Løb vs IKEA

Ok – jeg kom ikke ud og løbe i går, men jeg kom i IKEA og det skal jo også passes. Jeg har en svaghed for det sted – også selv om det bliver sværere og sværere at lukke øjnene for designkopierne, de små kinesiske børnearbejdere og mad af virkelig tarvelig kvalitet. Som jeg fråser lystigt i, når jeg er der… man skal jo aldrig holde sig for god til at gå på kompromis med idealerne.

Og bare fordi økonomien har nået et ubetinget lavpunkt og jeg efterhånden skylder penge til gud og hver mand, så røg der alligevel l… med hjem, som jeg ikke var klar over, at jeg manglede, da jeg kørte af sted med bedste-veninden og hendes bedste-veninde.

Nu har jeg så løbeturen til gode til i aften, når jeg kommer hjem fra arbejde, OG jeg er endnu mere på røven, end jeg var for 24 timer siden. Men godt så – det var en dejlig tur og så oven i købet i dejligt selskab. Nynner Timbuktu “Det löser sig” og satser på, at det passer.