Nu bakker det!

Bilen og jeg klarede turen til Nørrebro i går. Det gik – selvfølgelig – fint. Og jeg gider slet ikke høre krakilere pointere, at det jo hverken var hverdag eller myldretid. For ved du hvad? Det vil jeg ærlig talt skide på. Det var stort for mig at tilbagelægge turen. Og endnu større var det, da jeg parallelparkerede bilen. Uden buler hverken til den eller bilerne omkring.

Tænk, jeg tror faktisk, at jeg voksede et par centimeter lige der.

Selvtilliden er muligvis ved at vokse mig over hovedet, for i dag kørte vi til IKEA. Og gæt så lige, hvem der bakkede ind mellem to biler… Jeps. Det var mor her. Fordi en skøn kvinde sagde til mig i går, at det måtte jeg bare lære. Og jeg gjorde det. Og der er stadig ingen buler.

Så der!

Det ender sgu med, at bilen bare bliver noget, jeg tager, når det passer mig. Hvilket i og for sig også hele tiden har været meningen, men aldrig helt virkeligheden.

Måske jeg kan bakke ind på rette spor?

2 responses to “Nu bakker det!

  1. Du er bare så dyyyygtiiiig 👏👏👍😘 go søndag

    Sendt fra min iPhone

    > Den 30. jul. 2017 kl. 17.28 skrev Klummefabrikken’s Blog : > > >

  2. Laila Hjul Nørholm

    Haha kære Bente…husker det godt, første gang i bilen i Københavns gader, men heldigvis bliver selv det også hverdags kost en dag. 🙂
    Kh Laila

Skriv et svar

