Daily Archives: august 25, 2011

Kan det virkelig passe?

Er det mon sandt? Kan det ske for mig? Ja, jeg spørger bare!

Synes helt bestemt, at jeg så skyggen af en muskel på min ene (og det er så måske lidt ufedt, men dog bedre end ingenting) overarm. Måske var det ikke så meget en rigtig muskel. Mere en antydning af en muskel, men det tæller vel også på positiv-listen over ting, jeg kan lide ved min krop?

Det kan også have været en kombination af virkelig svedig arm og så et lys, der bare faldt helt rigtigt, mens jeg stod der foran spejlet med min bodybar. Men jeg synes altså bestemt… kan det virkelig passe? For så er jeg jo sej!

Måske der ligger en bog og venter på mig. “Fra amøbe til muskelbundt” af Bente… kan jeg mon nå at sætte min muskelfyldte arm i sving over tastaturet og få den bog klar til julehandlen?  

Uanset hvad der sker resten af dagen og uanset hvilke tåber, jeg må møde på min vej, så er jeg klar. Alle kan bare komme an – intet kan vælte mig og min nyfundne muskel af banen. Den nye Bente – nu med max selvtillid og styrke. Et nyt slogan til slogan generatoren, måske? Kan I fornemme et vist overskud?